WORKSHOP MED ABSENCE CREW FRA BERGEN

ABSENCE WORKSHOPS PÅ SPOTLIGHT SØNDAG 9. FEBRUAR:

kl 17.30-19.00 10-13 år
kl 19.00-20.30 14 år +

Glede, selvtillit og mestringsfølelse er stikkord som er sentrale på en Absence workshop. Man lærer å rocke til musikken, danse sammen med andre, improvisere og selvfølgelig mange kule breakemoves. Workshop og dansekursene passer for barn og voksne i alle aldre.

Absence betyr fravær eller midlertidig tap av bevissthet, og refererer til følelsen av å bare danse og glemme alt rundt seg, og det er denne følelsen Absence prøver å formidle på sine workshops. Noe av det morsomste på kursene er å lage en jam, hvor alle danser sammen, eller en battle hvor man konkurrerer gruppe mot gruppe, eller en mot en. Her får man virkelig utfordret seg selv og sine venner. Bli med og sett verden på hodet sammen med Absence! 

MELD DEG VED Å TRYKKE HER!

absence-pressebilde-1.jpg

VAKTLISTE COPPELIA

Her ligger en oversikt over dugnads vaktene for høstens forestilling.
Håper dere stille med godt mot. Dette blir hyggelig.
Gleder oss til å møte dere:)
Oversikten finner du her!

REFERAT FORELDRE OG INFORMASJONSMØTE

Her finner du referat fra foreldre og informasjonsmøte søndag 8. september.
Tusen takk til dere som kom. Skulle dere ønsker å gi oss din mening om noen av temaene som ble diskutert under møtet, tar vi godt i mot din mail. Send den til: post@spotlight.no.
REFERAT
ÅRS HJUL

MINISEMESTER INFO

Nå har påmeldingene startet for årets MINISEMESTER! :D Hiv deg på 4 ekstra uker med dans, kanskje prøv ut en ny stil du ikke har testet før? ;)

Timeplanen er slik at der det står 2 stiler delt med “/” vil timen ha to uker med hver stil. Melder du deg for eksempel opp på mandag kl 19:00 får du danse de to første ukene urban og de to siste reggeaton. På denne måten får du testet flere typer stiler i løpet av 4 intense uker :)

Link til timeplan og mer info under:

MINISEMESTER

ROLLE AUDITION ALLADIN 2019!

Da er det snart tid for ny rolle audition til vårens forestilling!

Denne blir holdt søndag 10. Februar kl. 12:00 - ca 14:00


Du må gå i 8. klasse eller over for å delta.


Håper vi ser deg der! :)